miércoles, 10 de junio de 2015

Discurs últim plenari de mandat 2015 Ajuntament de TGN

Gràcies President...

Bon dia a tothom.

Sento la política a la sangcompletament vocacional.

Permeteu-me que comenci dientsense que sembli presumptuósper la convicció d’aquesta vocacióque no penso fer un comiat.

Es tracta d’un “fins aviat” més que d’un “adéu”, i és el primer que vull començar dient...

[...]

A la politica s’ha d’arribar per vocació de servei, i un s’ha de mantenir, o no, per vocació de servei.

El càrrec, en general, no és més que un mitjà per aconseguir convertir els ideals  en realitat. A la que es transforma en un fi en si mateixestàs perdut.  A la que es mira la "carrera politica" no serveixes com a polític... amb Majúscules.

I a mésno s’hauria d’oblidar mai que el càrrec és temporal, i que no et fa més que ningú. I què després és molt sa, poder tornar a la realitat de la professió que cadascú tinguiamb tota la naturalitat del mónQuan toqui. Perquè la situació ho requereix... o... quan sents que no hi ets prou amb la teva família, que no viusprou els teus fillsper exemple.

Els canvis són molt saludables. No haurien de fer por...

estic segur que qui em coneix i m’estimas’alegra d’aquest canvi de vida que faré a partir del proper cap de setmana...

He de dir amb alguna tristesa, que deixo gent pel camí, i algun projecte a mitges.

Aquestes dues coses són les que em fan estar una mica trist per haver de marxar.

Sobretot les persones. Tècnicstècniques de l’ajuntamentveïnsveïnes, persones d’entitatssocialstreballadors i treballadores de l’ajuntament, i la classe treballadora els barrisde la nostra ciutat en general...

Gràcies per tot allò que m’heu ensenyat i m’heu donat... Gràcies pel carinyo que m’emporto”. Aquesta és la gran recompensa.

[…]

Als meus companys de consistori els dic que ha estat un autèntic honor estar amb tots i cadascun d’ells i elles, i que sempre he trobatlleialtat i elegància en el tracte.

Igual que a la premsaGràcies pel vostretractegràcies pel vostre bon taranná en la majoria dels casos amb mi. De veritat.Continueu amb força amb el vostre treballnecessari per la democràcia.

Això en general, però també hi ha persones especials.

De tots només nomenaré tres (i emperdonareu): Són el Fèlix, la Pepi i el Mario.

Gràcies per la vostra lleialtatGràcies per la vostra sinceritat i per fer-me confiança... en totsels moments...

uns i a d’altres. A tots en general: “espero haver tingut sempre l’actitud d’escoltar, i de dubtar arran dels arguments aliens. Espero haver actuat amb la màxima justícia en les meves decisions.

Si no ha estat així en algun cas, us demanoque em perdoneuperquè sempre ho he intentat.

Fins i tot en alguns momentsprenent decisionscontra el criteri d’alguns dels meus companys i companyes.

Sempre he intentat fer el que em semblavamillor i més justMarxo amb la consciènciatranquil·la i convençut que en molts casos hohe aconseguit.

[...]

Així que me’n vaig amb calma amb mi mateixcrec que amb la consideració de treball ben fet, i sobretotorgullòs d’haver pogut representar la ciutat de Tarragona des dels llocs que he estat.

He portat durant vuit anys, ni més ni menys que les responsabilitats de mobilitatTerritoriLlicències, i Seguretat Ciutadana d’aquestaciutat.

He estat el regidor de la democràcia que méstemps ha estat al capdavant de la GuàrdiaUrbana, i crec que me’n vaig havent guanyat elrespecte d’una important part de la plantilla. Sé que sempre es pot fer més i millorperò Déun’hi do el que hem fet si mirem enrera al punten què varem començar...
  
cuideu-la molt perquè la majoria de les persones que hi ha, s’ho mereix, i perquè la ciutat agrairà tenir un cos de policia preparat i amb els recursos humans i materialsadequats.-

tot això ho he estat gràcies al meu Alcalde, Josep Félix Ballesteros, el meu germà gran com ell mateix diu, i gràcies al PSC i a les desenes i centenars de companys i companyesque hi treballen cada dia.

PSC, partit al que estimo, i que crec per cert, que ha d’experimentar canvis importants en elspropers tempsper tornar un altre cop a ser l’instrument de totes aquelles persones que no volen deixar ningú pel camí, i que creuen en l’administració pública, i en la política que pensa en la gent i mana sobre l’economia... O que fa almenys que l’economia no sigui la responsable de més desigualtat social.

Confio poder ajudar a construir aquest canvinecessari,  per ajudar a la vegada a canviar la politica, les seves formes, cap a una politicamés transparentpropera i participativa.

Com he dit  abans... no m’acomiadonomés usdic ‘fins aviat’...
 Gràcies Alcalde, gràcies treballadors i treballadores de l’AjuntamentGràcies tarragonins i tarragoninesGràcies Tarragona

0 comentarios :

Publicar un comentario